5 november

05-11-2012 17:19

Ik zat net eens te denken (ja het was weer eens zo ver) over mijn blog en waar ik nog nooit iets over geschreven heb. Ik kwam bij uit bij accessoires. Ja, daar heb ik al vaak over geschreven, maar je heb natuurlijk heel veel verschillende dingen. Een van die dingen die vroeger niet zo vaak als accessoires gezien werden maar er tegenwoordig helemaal bij horen zijn de horloges. Dus dacht ik 'gho laat ik wat leuke horloges op mn blog slingeren!' Er zijn natuurlijk heeel veel soorten horloges en de ene vind een klein horoge mooi en van de ander mag die best een beetje opvallen. Daarom heb ik verschillende horloges voor jullie op een rijtje gezet. Ze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat iks dat ze allemaal goedkoop zijn (en ze geven natuurlijk allemaal de tijd aan). Daarna had ik hoofdpijn van het denken dus ik ben er maar snel mee opgehouden :P

Hier zijn de horloges voor jullie:

€17,99

€9,99

€19,99

€9,99

€24,99

€24,99

(alle horloges heb ik gevonden bij de kijkshop)

vanaf  nu heb je dus geen reden meer om te laat te komen, tenzij hij verkeerd loopt natuurlijk ;)

 

Xx Elysee