4 december

04-12-2012 10:27

och och och, ik heb al bijna een maand niet geschreven. Dat bewijst maar weer hoe druk mijn leven is. Ik zal proberen (met de nadruk op proberen) om weer iets vaker te gaan schrijven, maar ik weet niet of het zal lukken natuurlijk.

Maar goed hier komt weer een gloed nieuw bericht, en laat het toevallig nou ook eens een leuk bericht zijn. Dit bericht gaat namelijk over de earcuffs, uhm de wat...? De earcuffs zijn oorbellen die over je hele oor lopen. Super hot en al veel gespot bij de mensen die bekend zijn om hun Ik heb 3 leuke voor jullie op internet gevonden:

€5 New Look

€10,90 In My Dresser

€17,95 Club Manhattan

 

Er zijn dus best wel veel verschillende soorten, en verschillende prijzen. Veel meer heb ik er niet kunnen vinden op internet, dus je moet toch echt de winkels in.

Dan nog even wat anders. Jullie (of de meeste van jullie) hebben gisteren vast wel gezien dat het sneeuwde. Dus de winter fashion plaatsjes zijn in de maak en komen binne kort op de blog te staan, nog even geduld dus :)

 

Xx Elysee