30 september

30-09-2012 15:57

Vorige herfst waren ze al een paar keer te zien en deze zomer word het een nog grotere trend, de regenlaarsjes. Ik zet heel bewust regenlaarsJES omdat ik de grote regenlaarzen zelf verschrikkelijk vind en het daar dus niet over ga hebben op mijn blog. Voor de mensen die nog nooit van deze trend hebben gehoort klinkt het misschien een beetje raar. Jullie denken vast dat ik het over die mooie groene regenlaarzen heb die iedere boer ongeveer heeft, maar nee, want die vind ik nou ook niet echt bepaalt mooi (al zij ze als je op een oederij woont natuurlijk wel handig om te hebben). Maar ik heb het over de leuke rubbere laarsjes met meetstal een schattig strikje. Sommige mensen vinden ze verschrikkelijk en andere vinden ze net als ik geweldig. Ieder zn ding :)

De hoge regenlaarzen zijn meestal van het merk SuperTrash, maar gelukkig hebben ze daar ook kleine (en best wel dure, beide 79,90) rgenlaarsjes:

 

Maar special voor jullie heb ik nog een paar goedkopere laarsjes gevonden. Misschien iets minder bekend maar zeker niet minder mooi :)

 

 Beide laarsjes zijn van het merk Mel, kosten 50,- euro en zijn nog in heel veel andere kleuren te koop zodat er altijd wel eentje is die bij jou outfit past :)

 

Xx Elysee