3 September

03-09-2012 19:45

Het spijt me echt heeeeeeel erg dat ik zo lang niks heb kunnen schrijven, maar door persoonlijke omstandigheden heb ik er geen tijd voor gehad. Omdat school deze week ook weer helemaal officiel is begonnen zal ik waarschijnlijk ook niet meer iedere dag kunnen schrijven, maar ik zal mn best gaan doen om jullie helemaal op de hoogte te houden :)

Misschien willen we nog niet toegeven maar de herfst komt helaas steeds dichter bij. Een echte must have in de herfst is natuurlijk een mooie jas. Maar ja, wat is nou hip? Ga je voor een jas met mooie kleurtjes of toch een lange jas met grote knopen. Een voordeel van jassen is, is dat eigenlijk alles kan. Ja natuurlijk zijn er een paar uitzonderingen zoals een gebreide jas met van die ouderwetse kleuren. Maar ik ga er van uit dat jullie toch iets meer smaak hebben :)

Maar wat echt niet kan kunnen jullie natuurlijk ook zelf bedenken, maar wat is dan wel helemaal hot (lettelijk en figuurlijk). Want een goeie jas ziet er natuurlijk niet alleen leuk uit maar is ook nog eens lekker warm.

Hieronder heb ik een paar jassen gezet waar jij zeker mee gezien mag worden. Ik moet er wel 1 opmerking bij maken. Ik heb er namelijk niet van die glimmende jassen bij gezet omdat ik daar een verschrikkelijke hekel aan heb. Sommige mensen vinden ze geweldig en ik zal je dan ook niet tegenhouden om ze te kopen, maar ik zet ze alleen niet op mn blog :)

 

€39,95

€59,95

€49,95

€39,95

€49,95

 

(Alles van de H&M)

Vooral het 4de jasje zullen we deze herfst veel gaan zien in allerlei kleuren. Zelf ben ik fan van de jassen met knopen, maar misschien denk jij daar wel heel anders over :)

 

Xx Elysee