24 september

24-09-2012 16:37

Ja, ik schaam me kapot!!! 14 dagen heb ik niks op mn blog geschreven en dat spijt me echt heel heel heel erg!! :( Sorry maar ik heb het zo druk met van alles dat ik mn blog gewoon helemaal vergeten ben. Maar ja beter laat dan nooit dus hier komt weer een vers geschreven bericht. :)

 

Dit najaar hebben 2 bekende mensen de nieuwe collecties van de h&m ontworpen. De collecties lijken totaal niet op elkaar dus als je de ene niet mooi vind kan je natuurlijk altijd nog voor de andere kiezen. Wie de collecties dan ontworpen hebben? Dat zijn Anna Dello Russo (van de Vogue) en Lana Del Ray (zangeres)

Lana Del Ray

Anna Dello Russo

 

Lana Del Ray.

Deze collectie bevat veel zachte kleuren, perfect voor de herfst!

€19,95

€14,95

€9,95

€14,95

€49,95

 

Anna Dello Russo.

Deze collectie bestaat alleen uit sieraden en andere accessoires met veel licht blauw en goud. Deze collectie is nu nog niet te koop.

 

Ik hoop dat jullie nu niet al e boos zijn dat ik zo lang niks geschreven heb en ik zal proberen (met de nadruk op proberen) om wat vaker te schrijven! :)

Xx Elysee