22 oktober (vanuit Spanje)

22-10-2012 21:32

Ja, ik schaam me kapot! Ik had het de laaste weken zo druk en ik zat vorige week in Belgie ( zonder internet) dus ik was helemaal vergeten om een stukje te schrijven! Het spijt me..

 

Maar om het weer een beetje goed te maken ga ik deze week extra leuke stukjes schrijven, ik zit namelijk in Spanje. En in Spanje zijn weer andere mensen, andere winkels, ander smaken en andere stofjes. Natuurlijk ga ik het niet hebben over de omaatjes die hier rondlopen want die zien er niet bepaald modieus uit, en als ze proberen om er modieus uit te zien zien ze er meestal helemaal niet uit. Maar goed, genoeg mensen beledigd, laten we het over kleren hebben.

En 1 ding die ik hier veel zie, bij de spanjaarden en de toeristen, zijn van die bikerjasjes. Zelf vind ik ze ook super cool dus verdienen ze wel een plaatsje op mijn blog! Dat deze jasjes niet persee super stoer hoeven te zijn bewijst het roze bikers jasje maar weer, super cute! :)

€49,95

€49,95

€29,95

€69,95

€39,95

€39,95

 

Vaak zijn zulke jasjes lekker warm en dus helemaal geschikt voor de winter (en je kan ze ook perfect combineren met een lekkere warme sjaal! :)  )

 

Xx Elysee