10 september

14-09-2012 17:37

Ken je dat? Dat je totaal geen inspiratie heb voor wat je aan moet trekken, of dat je totaal geen idee hebt waar je voor moet kijken tijdens een middagje shoppen? Nou ik heb dat in ieder geval heel vaak, maar tegenwoordig heb ik daar (vind ik zelf) best een goede oplossing voor. Namelijk... Twitter. Hè, twitter zal je denken, hoe haal je daar inspiratie vandaan? nou heel simpel, de foto's. Je zoekt een celeb op en gaat de foto's bekijken, en je zit zeker weten weer vol inspiratie. Ik zal je de pagina's geven van mijn favo kleding inspirators geven, maar misschien heb jij wel een hele andere smaak en heb je er helemaal niets aan, maar het gaat om het idee.  :)

 

@TorriWebster

@MadisonPettis22

@PiaToscano

@Zendaya96

 

Even een kort maar krachtig berichtje :)

 

Xx Elysee