10 september

10-09-2012 20:12

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets gehoord hebben van mij, maar dat zijn jullie inmiddels al gewend :)

Dit weekend was het weer prachtig weer, maar vanaf morgen gaat het toch echt een beetje herfst achtig worden. Natuurlijk gaan we allemaal dat zonnetje missen en vervloeken we nederland als we op de dag van de schoolfoto door de regen naar school moeten maar.... herfst heeft ook voordelen. Zo is de natuur prachtig en kleurrijk en ben je extra vrolijk als de zon weer een keertje schijnt. Maar het grootste voordeel voor ons girls zijn toch wel de kleren. De mooie warme tinten zijn weer helemaal in en alles zit lekker comfortabel (tenzij je in de herfst toch je naaldhakken aantrekt natuurlijk). Maar wat ik zelf het mooist vind zijn de laarzen. Ik vind het altijd knap lastig om een mooi paar te vinden maar ik heb nu al heel veel mooie laarzen gespot. Waar?! Gewoon bij Van Haren. Super goedkoop en super mooi, teminste dat vind ik :)

 

€24,90

€24,90

€24,90

€24,90

€29,90

€29,90

€29,90

 

Stoere laarzen toch. En mocht het dan onverwachts toch nog een keer lekker weer worden dan kunnen ze ook prima onder een jurkje of korte broek :) I like!

 

Xx Elysee